KOSZTY WYSYŁKI
Wysyłka na terenie całej Polski jest CAŁKOWICIE BEZPŁATNA niezależnie od kwoty zamówienia.
Wszystkie produkty dostępne na stronie wysyłamy z naszych magazynów, w których znajduje się ponad 50 000 artykułów, gotowych do wysyłki od ręki na terenie Unii Europejskiej.
Jak zostanie wysłane moje zamówienie?
Współpracujemy głównie z DPD i DHL, wiodącymi firmami kurierskimi. Terminy dostawy wyrażone są w dniach roboczych (weekendy i święta nie są liczone), a dostawy są realizowane w godzinach pracy kuriera (zazwyczaj 08:00 – 20:00).
Ustalenie konkretnego dnia dostawy oraz konkretnej godziny, bądź przedziału czasowego jest niemożlwie. Nie zmienia to faktu, że niekiedy (w zależności od dostępności kurierów w danym regionie) możliwy jest wybór terminu dostawy po bezpośrednim kontakcie adresata z DPD Polska.
Podany przy każdym produkcie termin dostarczenia towaru jest orientacyjny. Nie gwarantujemy dostawy w konkretnych datach. Chociaż większość przesyłek realizowanych jest w ciągu 3-5 dni roboczych, niekiedy zdażają się niezależne od sklepu opóźnienia.
Czas przetwarzania i przygotowania zamówienia to około 24/48 godzin. W ten sposób mamy pewność, że wszystko jest idealnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Zakupy dokonane przed godziną 12 są zazwyczaj wysyłane bezpośrednio tego samego dnia.
Czy będę mógł śledzić status przesyłki?
Zawsze staramy się dostarczyć Państwu numer do śledzenia przesyłki. Dzięki temu lokalizatorowi można w każdej chwili poznać status przesyłki, a także prognozę doręczenia. Ponadto niektóre firmy kurierskie oferują udogodnienia w zakresie dostawy, takie jak zmiana daty i godziny lub pozostawienie paczki w punkcie odbioru.
GWARANCJA I ZWROTY
Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt:
W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu, Krzesła Biurowe Pro poniesie pełną odpowiedzialność za swoje produkty. Wystarczy wysłać e-mail na adres info@krzeslabiurowepro.pl, podając numer zamówienia, wyjaśniając, co się stało i załączając zdjęcie, na którym widać wady lub uszkodzenia.
Gwarancja zapewnia pilną wysyłkę nowych części zamiennych bez konieczności dostarczania wadliwych. To najszybsze i najskuteczniejsze rozwiązanie.
Jeśli otrzymałeś przedmiot niezgodny z zamówieniem:
Krzesła Biurowe Pro bierze pełną odpowiedzialność, pokrywając 100% kosztów transportu. W trybie pilnym wyślemy właściwy produkt i bezpłatnie odbierzemy niewłaściwy. Odbiór spod Twojego adresu realizujemy przy pomocy kuriera DPD.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia od umowy):
Oferujemy 30 dni kalendarzowych od otrzymania produktu na skorzystanie z prawa zwrotu bez podania przyczyny. Aby zgłosić zwrot, należy wysłać wiadomość e-mail (info@krzeslabiurowepro.pl), podając numer zamówienia. Uwaga! Prawo do zwrotu dotyczy wyłącznie klientów indywidualnych (konsumentów), a nie dotyczy zakupów realizowanych na firmę.
Aby dokonać zwrotu, niezbędne jest spełnienie następujących wymagań:
Produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi elementami zabezpieczającymi (folia, styropian etc.), śrubami i instrukcją obsługi.
Produkt musi być całkowicie rozmontowany (łącznie z tłokiem gazowym, mechanizmem i podstawą z kółkami) i odpowiednio zapakowany.
Produkt musi być nowy i nie nosić śladów użytkowania (brudne kółka, plamy itp.). Rozumiemy, że są to produkty, które należy wypróbować, i z tego względu akceptujemy kilkudniową próbę. Jednak zwrot nie będzie akceptowany po tygodniach użytkowania, aż do wygaśnięcia 30-dniowego terminu.
Od zgłoszenia chęci zwrotu Klient ma 14 dni na faktyczną jego realizację (odesłanie towaru).
W przypadku zwrotu Klient ponosi koszty odesłania produktów do naszych magazynów (Hiszpania). Oferujemy opcjonalną usługę odbioru (159 zł za paczkę). Klient może również wysłać paczkę do naszych magazynów w Hiszpanii we własnym zakresie.
Zgodnie z postanowieniami art. 44 ustawy o handlu detalicznym kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Po poinformowaniu sprzedawcy o odstąpieniu od umowy kupujący musi zwrócić towar sprzedającemu w takich samych warunkach, w jakich został mu dostarczony. Sprzedawca ze swojej strony zwróci kupującemu kwotę zamówienia w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru od klienta.
Rezygnacje z zamówień lub zwroty nie będą przyjmowane po przekroczeniu wskazanych terminów.
Chęć odstąpienia od umowy można przekazać w dowolny sposób, najlepiej pocztą elektroniczną na adres info@krzeslabiurowepro.pl we wskazanym terminie 30 dni kalendarzowych. Możesz również wypełnić poniższy formularz TUTAJ, podając nr zamówienia. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia oraz niezbędne informacje dotyczące procedury zwrotu (numer zwrotu, sposób wysyłki i adres dostawy).
Zwrot nie pociąga za sobą żadnej kary dla kupującego na zasadach określonych w tym zakresie w punkcie trzecim ww. artykułu. Jednak koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący, ponieważ otrzymany przez niego towar jest zgodny z zamówieniem i nie posiada wad ani uszkodzeń.
GWARANCJA
Zgodnie z postanowieniami art. 43d i 43e Ustawy o Prawach Konsumenta, www.krzeslabiurowepro.pl obejmuje gwarancją wszystkie swoje produkty będące przedmiotem niniejszej umowy, o charakterze ogólnym i przez okres 24 miesięcy od daty otrzymania towaru, w przypadku wystąpienia wady fabrycznej lub niezgodności z właściwościami. W tym celu ustala się okres 2 miesięcy od chwili, gdy klient dowie się o wadzie, aby poinformować sprzedawcę, aby ten podjął odpowiednie środki. Komunikacja musi odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@krzeslabiurowepro.pl.
Klientowi przyznaje prawo zarówno do bezpłatnej naprawy przedmiotu umowy, jak i jego bezpłatnej wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy, jeśli dotyczy. Aby skorzystać z gwarancji, klient musi skontaktować się z Krzesła Biurowe Pro i przesłać zdjęcie uszkodzonej części pocztą elektroniczną na adres info@krzeslabiurowepro.pl.
Sklep gwarantuje, że wszystkie oferowane produkty zostały wyprodukowane ze spełnieniem obowiązujących zaleceń i norm w swojej kategorii. Tym samym zobowiązuje się do naprawy lub wymiany w okresie gwarancyjnym elementów wadliwych, lub nieodpowiadająch cechom wskazanym w karcie produktu, akceptując w takim przypadku jedynie gwarancję na naprawione lub wymienione części.
Krzesła Biurowe Pro w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za wady lub uszkodzenia wynikające z normalnego użytkowania produktów.